Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Intet nytt

Kategori: Allmänt

Nej, inget nytt på skrivfronten idag eller under helgen. Ska jobba hemifrån och samtidigt ta hand om en valp (jag som egentligen är hundrädd). Nervöst och blir inget skriv under dagen så mycket är i alla fall tyvärr säkert. Är jag pigg ikväll kanske det blir lite redigerat då men det är svårt att orka nu när man jobbar om dagarna. Har nog fortfarande inte riktigt vilat ut mig efter sommarkursen då det blev många sena nätter... 
 
Annars är jag generellt på rätt pissigt humör som man kan vara ibland så passar bra med några dagar i ensamhet. Det suger att sitta inne och jobba vid datorn i detta härliga höstväder... 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-08-28 | 09:00:56
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Haha, känner igen det där med dåliga humöret och avundas ditt ensamarbete. Tror jag drabbats av utdragen börja-om-att-jobba-blues, ev är det något som går...?

    Svar: Ja vad tråkigt att höra att du oxå är lite låg men är nog inte helt ovanligt som du säger...
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: