Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fortsatt samarbete

Kategori: Allmänt, Respons

Yey, nu är det klart att några av mina kurskamrater vill fortsätta med textresponsen även efter att kursen är slut om några veckor (en inlämning kvar). Så skönt att ha det på plats och det är verkligen guld värt för texterna!
 
Det dåliga vädret levererade verkligen till vår fördel igår! Ett tiotal skurar ösregn under dagen höll nog många borta från Liseberg för det var verkligen inga köer på hela dagen. Så underbart för en åkälskande familj som vi. Jag tänkte dock på min stackars rygg och vilade lite mellan varven den här gången... Kunde inte blivit bättre! Det var bara ett åk jag ångrade lite och det var slänggungan i ösregn, inte särskilt trevlig upplevelse. Här torkar jag upp efteråt, dunväst och regnponcho...
 
 
Idag ska vi åka och kolla på en hundvalp då vi är i hundköpartagen. Riktigt nervöst, har aldrig varit i närheten av att äga en hund tidigare men nu när maken ska plugga på distans några år så passar det ju utmärkt att skaffa en. Behöver väl knappast säga att barnen tjatar :/

KOMMENTARER:

  • Skriva läsa leva säger:
    2017-08-05 | 10:06:54
    Bloggadress: http://skrivalasaleva.wordpress.com

    Att ha möjlighet till fortsatt textrespons är ju fantastiskt givande. Vad roligt!
    En valp, det lät också som något att se framemot. Hoppas på bilder på en sådan framöver då :)

    Svar: Ja det känns verkligen super med responsen! Och valpen, bilder utlovas. Slår vi till på den så kan vi hämta upp den nästa lördag :)
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: