Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Summering inför semestern

Kategori: Allmänt

Summerar veckan innan vi drar iväg på roadtrip till fjällen. Och ser att jag fick ner 16 000 tecken den här veckan. Riktigt nöjd med det, var länge sen jag rörde mig på de nivåerna. Nästa vecka är det skrivpaus till fördel för friluftsliv och rekreation. Inte en dag för tidigt.
 
Nu ska vi fixa matsäck innan vi drar. Vägkrogar är inte riktigt min grej så försöker undvika dem in i det längsta. Idag blir det medhavda laxsmörgåsar så får vi se om vi står oss hela resan på det. 
 
I fredags var ju en chockartad dag för alla Stockholmare och så även för mig. Hur meningslöst och sorgligt. Tror man kommer vara lite extra försiktig och på sin vakt ett tag fram över nu... 
Kommentera inlägget här: