Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skidor i regnoväder

Kategori: Allmänt

Imorse kastade vi oss ut och var först i backen! En halvtimme senare började det ösregna och blåsa hårda vindar. Nu kämpar våra tappra barn i skidskolan medan jag återhämtar mig här. Känner mig som en rätt hemsk morsa men har man bokat skidskola så har man :/ 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2017-04-12 | 11:15:50
    Bloggadress: http://www.nastasida.blogspot.se

    Men så onödigt med regn, hoppas det funkade bra för barnen ändå. Vill minnas att vädret inte var ett problem när man var liten :)
    Du såg ut att ha hittat ett bra ställe för återhämtning! Hoppas att resten av veckan blir lite mindre regnig då.

    Svar: Tack, ungarna var helnöjda galet nog och vädret har ordnat upp sig :)
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: