Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Morgonstund har...

Kategori: Allmänt, att skriva, dagbok

 
Ajaj, idag får jag betala för att vi är bilägare! Rackaren ska in på verkstaden varför jag ska vara i en förort belägen på en annan sida om stan idag kl 7.00. Fy sjutton! Får väl se om det går att skriva något på vägen till jobbet sedan. Har ingen aning om hur man tar sig därifrån kommunalt men det måste ju gå att lösa i alla fall...Försökte mig på att fotografera rutan men kan inte se om det syns något på bilden för min mobilskärm är totalsprucken.
 
 
Får kämpa lite extra idag för sedan är det långhelg och vi byter dessutom våningsplan på jobbet så är full flyttpanik nu igår och idag. Men jag ska få ett berydligt större och luftigare  rum efter flytten så jag ska inte klaga. 
 
April 2017 kommer inte att gå till historien som en särskilt bra månad sett till antalet presterade tecken, eller vädret heller för den delen, men är glad att vara igenom för är man väl framme i maj så kan det ju smälla till och bli behagligt klimat rent utav. Som jag har längtat, den senaste veckan har jag i vart fall inte frusit utomhus så det har varit en befrielse! 
 
Skulle vilja fortsätta babbla på här men måste tyvärr baxa mig iväg mot verkstan nu. Och alla andra har säkert bättre saker för sig också ;) 
Kommentera inlägget här: