Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Stalka en poet

Kategori: Allmänt

å fick igår kväll tips om en poesibok (säger man så?) som jag verkligen, verkligen vill åt. Läser aldrig poesi annars men tanken på att läsa den här gjorde mig smått besatt. Den kom ut 2008 och jag kan inte förstå hur jag kunnat missa den? Men den finns nu ingenstans att få tag på. Slut på förlag, inget på blocket/tradera och yada, yada, yada.
 
Poeten ifråga verkar inte heller ha nån Facebook, webbsida eller annan lättillgänglig kontaktyta. Det enda jag hittade var ett mobilnummer på hitta.se. Är ett ovanligt namn så borde rimligtvis vara rätt person i alla fall. Vågar jag skicka ett mess och höra mig för efter tips var jag kan få tag på boken är frågan? Hmm... 
Kommentera inlägget här: