Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Flygande start

Kategori: Allmänt

Idag blev det en mycket inspirerande start då jag började dagen med att summera kvantiteten av förra veckans tecken-leverans. Och då ser att jag skrev 17 000 tecken förra veckan. Så grymt att det rullar på igen.
 
När historien växlat upp så har skrivtempot gjort detsamma. Fantastiskt, håller det i sig kommer det ju nästan bara gå fortare & fortare härifrån. Idag känns det som att jag helt enkelt är född till att skriva deckare. Får gå tillbaka till det här inlägget när det är sämre ställt med självförtroendet. 
Kommentera inlägget här: