Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Stormvarning

Kategori: Allmänt

Idag stormar det ute. Vi gömmer oss i stugan och spelar yatzy.
 
Kan inte låta bli att räkna ner dagarna till måndag när vardagen börjar igen för vår del. Och även innebär att jag kommer öppna mitt pågående manus igen efter jag minns nu inte hur många veckor.
 
För första gången efter en semester är jobbångesten i skymundan, i skuggorna av nervositeten och spänningen att plocka fram manuset igen. Frågorna kring hur långt jag kommer att ha kommit till nästa semester. Alla andra frågor som väcks i samband med manusprojektet. Och såklart. Möjligheter. Alla dessa möjligheter. Mysigt att tänka på när det stormar där ute :)
 
Lite bilder från senaste dagarna. 
 
 
Kommentera inlägget här: