Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Ordningen återställd

Kategori: Allmänt

Som så ofta löste sig mysteriet så snart jag fått spy ur mig lite galla. Efter några dagars bortavaro dök boken upp under bäddsoffan när den hivades ut för natten. Skönt, särskilt med tanke på att det blir en dag i stugan idag när stormen fortsätter härja. 

Gömmer mig på köksbänken så barnen inte ska tänka på att jag finns utan bli kvar i sin fantasivärld och jag får läsa i fred :/ Funkar bra än så länge...
 

KOMMENTARER:

  • Ninas corner säger:
    2016-08-11 | 22:31:22
    Bloggadress: http://ninascorner.blogg.se

    Bra val av bok. ;) Gillade den skarpt. Och vad mysigt ni verkar ha det.

Kommentera inlägget här: