Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Nya rutiner

Kategori: Allmänt

Idag testar jag nya rutiner och ska försöka skriva på vägen in trots att jag lämnat barnen och åker bil en del av sträckan. Kanske blir det bara 10 min men ska testa i alla fall för att försöka få lite mer kontinuitet i skrivandet. 

Igår kom höstens böcker. Får väl se om man hinner läsa nåt. Än så länge har jag somnat i samma stund jag lagt huvudet på kudden om kvällarna...
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • nastasida.blogspot.se säger:
    2016-08-24 | 16:01:53

    Alla knep som leder till skrivtid måste vara bra :-) /Annika

    Svar: Eller hur?!
    Helena Dahlberg

  • Ninas corner säger:
    2016-08-24 | 22:08:02
    Bloggadress: http://ninascorner.blogg.se

    Heja! Varje ord som skrivs är ju en seger!

    Livet efter dig är förresten en jättebra bok.

    Svar: Tack, skönt att höra. Det var framförallt den jag var ute efter faktiskt, de andra åkte med av bara farten på baksidestexterna. Så viktigt att få till en bra text där. I alla fall när jag är läsaren...
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: