Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Cyklat och läst

Kategori: Allmänt

Ja vad ska jag säga, jag läser vidare i mitt manus och tycker att det är riktigt bra faktiskt. Så roligt att läsa det man skrivit och glömt. Kanske är jag klar med genomläsningen imorgon så jag kan börja skriva nytt.

I övrigt så cyklade jag genom stan igår på city bikes cyklar. Det funkade! Helt otroligt med tanke på att teknik aldrig funkar för mig normalt sett. Så otroligt smidigt och tusen gånger mysigare än tunnelbanan. Man såg människor i ögonen, ingen tittar ner i mobilen när de cyklar ju. Lite nostalgi, så var det överallt förut, att man såg de man mötte. Nu kollar alla bara ner på en skärm (även jag själv...)
Kommentera inlägget här: