Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Bok sökes

Kategori: Allmänt

Så galet irriterad att ha tappat bort min bok efter att ha kommit halvvägs in och dessutom när jag är bortrest så jag inte heller har några andra böcker på lager. Igår kväll fick det bli att lägga patiens istället och ikväll vet jag inte.

Så otroligt tråkigt att tillbringa de sista skälvande semesterdagarna, då jag för en gångs skull har ork att läsa, boklös. Och då bor vi i en liten stuga på ett rum och kök. Hur kan det vara möjligt att tappa bort nånting på denna lilla yta?!

Men ändå, vilka lyxproblem man har. Är ju riktigt lyckligt lottad som kan kosta på mig att irriteras över nåt sånt. Hur bra har man det inte då egentligen?!
Kommentera inlägget här: