Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

12 000 tecken

Kategori: Allmänt

Summan för denna vecka, helt klart över förväntan. Skönt att få en flygande start. Har sett att de flesta andra räknar antal ord men själv har jag alltid kört med tecken. Blir ju så många fler vilket jag tycker är roligare och mer motiverande. Men nästa vecka så kommer hämtningar/lämningar igång och då brukar det inte bli lika mycket skrivet så räknar inte med att hålla denna takt.
 
Personalmatsalen i all ära men idag blev det lite lyxigare lunch på dr mat i stan. Det började med en antiinflammatorisk shot som säkert var nyttig men god var den inte. Maten däremot var fin, fräsch och en riktigt stor portion. Kändes bra med nåt nyttigt. Nu väger jag upp alla nyttigheter med rödvin och chips på uteplatsen. Kanske sista helgen man har chans att sitta här?
 
Kommentera inlägget här: